Uczciwy
serwis techniczny

Korzyści z nowoczesnych rozwiązań można uzyskać jedynie wtedy, gdy system pracuje bez zarzutu. Dlatego warto postawić na współpracę z firmą, której priorytetem jest zapewnienie fachowego wsparcia technicznego przez cały okres funkcjonowania sprzętu. Inżynierowie serwisu Improvexu są wieloletnimi pracownikami firmy, szkolonymi przez producentów oferowanych urządzeń. Doświadczenie w obsłudze różnych środowisk biurowych, od jednoosobowych firm począwszy, na wielooddziałowych korporacjach skończywszy, zbierane przez dziesiątki lat, pozwala nam oferować rzetelny i szybki serwis.

Szczycimy się tym, że wielokrotnie „wyprowadzaliśmy na prostą” urządzenia zaniedbane przez nierzetelne serwisy. Wszyscy zatrudnieni przez nas inżynierowie serwisu mają przynajmniej dwudziestoletnie doświadczenie praktyczne w serwisowaniu i konfigurowaniu nowoczesnych maszyn biurowych, z drugiej strony są wykształceni również w zakresie mechaniki i mechatroniki oraz informatyki, dzięki czemu nie ma dla nas sytuacji bez wyjścia.

W przeciwieństwie do typowych „biuroserwisów” nie nastawiamy się na wysoki wolumen sprzedaży popularnych i „jednorazowych” produktów. Koncentrujemy się na tym, aby nasi Klienci otrzymali sprawdzone i wiarygodne rozwiązania – dlatego tak istotna jest kwestia uczciwego i wiarygodnego serwisu. Co składa się na naszą ideę „fair service”:

  • Przed przystąpieniem do naprawy wykonujemy szczegółową diagnostykę sprzętu wraz z dokumentacją fotograficzną i filmową
  • Określamy zakres podzespołów do wymiany i czynności niezbędnych do wykonania z podziałem na „wymagane” oraz „opcjonalne”
  • Przedstawiamy Klientowi wycenę naprawy w dwóch lub więcej wariantach – z wykorzystaniem części oryginalnych lub zamienników wysokiej jakości
  • Zaakceptowaną wycenę kierujemy do realizacji, dokumentując poszczególne etapy pracy

Nasz serwis codziennie obsługuje głównie obszar w promieniu 70 km od Kalisza, ale nasi Klienci mają swe siedziby również w dalszych lokalizacjach – Poznaniu, Wrocławiu i Łodzi. Korzystają z naszych usług zarówno firmy prywatne jak i jednostki administracji publicznej.

Kontakt w sprawie serwisu technicznego:
Piotr Henrysiak
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
tel 518-022-803

Wsparcie zdalne, wsparcie informatyczne:
Artur Łukaszczyk
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
tel. 518-022-804

Dodatkowo

Wdrożenia

Oferujemy również rozwiązania informatyczne powiązane ze środowiskiem wydruku biurowego. Systemy zarządzania urządzeniami, wydruk podążający i skanowanie do chmury to standard naszych czasów.

Pomoc informatyczna
Instalacje sterowników, oprogramowania do zarządzania, aktualizacje firmware, instalacje domenowe. Oferujemy również wsparcie zdalne, nasi technicy dysponują rozległą wiedzą informatyczną.
Narzędzia do zarządzania
Zdalny odczyt liczników, automatyczne zgłaszanie usterek i zamówień na materiały eksploatacyjne. Udostępniamy naszym Klientom rozmaite rozwiązania ułatwiające pracę.

Misją firmy jest dostarczanie Klientom rozwiązań usprawniających obieg dokumentów w nowoczesnym biurze, ograniczających koszty jego funkcjonowania a także zapewnienie uczciwego serwisu technicznego przez cały okres użytkowania sprzętu.

Kontakt

  • IMPROVEX Grażyna Rudowicz SJ
  • ul.Babina 6-7
  • 62-800 Kalisz
  • Godziny otwarcia:
    Serwis: 8:00 - 16:00
    Sklep:   9:00 - 17:00
  • This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
  • tel. 62-764-65-71
  • NIP: 6180045615
  • KRS: 0000023614
  • REGON: 250165670
  • NR REJ. BDO:

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.